L'Escala inaugura la temporada turística amb tres nous fulletons: un mapa cultural escalenc que destaca 13 punts d'interès del municipi i dos reculls de rutes per descobrir el paisatge escalenc fent senderisme o cicloturisme. L'objectiu és potenciar l'Escala com a destinació turística i respondre a la demanda creixent dels visitants que s'interessen per aquestes activitats.
L'oficina de turisme de l'Escala posa a disposició dels escalencs i visitants tres fulletons turístics nous, amb l'objectiu de donar a conèixer l'oferta cultural de municipi i fomentar la descoberta del paisatge i la natura amb rutes de senderisme i cicloturisme. Els fulletons responen a una demanda creixent d'aquestes activitats al territori per part dels visitants. Martí Guinart és el regidor de turisme.
El nou fulletó cultural incorpora un mapa de l'Escala amb 13 punts d'interès, com els diferents museus de l'Escala, les cases i barraques de pescadors, l'Espai Clos del Pastor, el cementiri mariner o les torres de defensa de la pirateria, entre d'altres.
Pel que fa als fulletons de senderisme i cicloturisme, ofereixen rutes de tots els nivells per descobrir el paisatge escalenc i empordanès.
A més, el fulletó de cicloturisme incorpora un codi QR que et permet als visitants descarregar-se el track de la ruta. El fulletó cultural es podrà trobar a l'Oficina de Turisme, el Museu de l'Anxova i de la Sal i a l'Alfolí. El de senderisme i el de cicloturisme, només es distribuirà a l'Oficina de Turisme. Tots tres estan disponibles en quatre idiomes: català, castellà, francès i anglès.