Després de quatre dies amb una avaria elèctrica, les campanes de l'Església de Sant Pere de l'Escala tornen a sonar. Fou el veïnat qui la setmana passada va donar l'alerta, i segons mossèn Carles Sánchez, els tècnics van reparar aquest dilluns la incidència.
El repic de les campanes s'ha tornat a instaurar a l'Escala, després d'aproximadament quatre dies en silenci. El mossèn de la localitat, Carles Sánchez, ha informat que tot plegat, fou causat per un "problema elèctric".
En concret, la incidència va ser notificada als tècnics el passat divendres, però en situar-se a les portes del cap de setmana, els professionals no es van poder desplaçar a la localitat fins aquest dilluns. No obstant això, les tasques de reparació van donar els seus fruits, ja que vora les sis de la tarda es va arreglar l'avaria i a hores d'ara, ja tornen a sonar.
Foren alguns dels veïns de l'entorn de l'església qui van donar l'avís. Asseguren que el toc de les campanes esdevé un tret característic de l'Escala, perquè més enllà de l'alerta horària, hi conviuen històries personals.
L'Església de Sant Pere, però no és la primera vegada que es queda muda. Les campanes també es van aturar durant quinze dies a l'estiu del 2022. En aquell cas, la incidència fou causada per un cotxe que es va encastar contra un pal de llum i va deixar sense electricitat la rectoria, les campanes i el rellotge.