Laia Martínez, en natació; Lois Roig, en natació artística; i Alexia Palau i Clàudia Sánchez, en rítmica, han pujat al podi aquest cap de setmana en les seves respectives competicions. Totes elles són nenes, noies i dones. Aquí queda demostrat que l'Escala també té talent femení.
El Club Natació l'Escala Empúries encara continua festejant els èxits. I és que dissabte triomfaven la nedadora de més edat, Laia Martínez, i la més jove, Lois Roig. En natació, Martínez guanyava la seva categoria i la seva especialitat, els 100 metres esquena amb un temps d'1 minut, 23 segons i 74 centèsimes de segon. Cal destacar també les segones posicions en els 50 esquena i 50 lliures.
Era la primera participació del Club Natació l'Escala Empúries en una competició des que ha reactivat el club. A Salt, també s'hi van desplaçar Quim Silés que quedava segon als 200 metres lliures, tercer en els 50 i tercer en els 100; Alba Gutés va ser tercera en braça i quarta en lliures. I Carme Dapena es classificava en la cinquena posició dels 50 lliures.
Curiosament, l'èxit de Martínez, coincideix amb la gesta de Lois Roig, una nena de només set anys que assolia la primera medalla en natació artística en la modalitat de figures a Sabadell.
En rítmica, també bones notícies que ens han arribat des de la Ràpita. I és que les benjamines Alexia Palau i Clàudia Sánchez han quedat segona i tercera respectivament amb unes puntuacions de 17.500 i 17.400 a la primera fase Copa Catalana individual nivell 5.
En pàdel, victòries del masculí A en el derbi escalenc per 2 a 1 i del femení A per 3 a 0 contra el Roses. La derrota ha estat pel femení B, que cedia a la pista del Garbí per 2 a 1.
En tennis taula, triomf del Primera Provincial per 4 a 2 contra el Palafrugell, que, per cert, tenia com a jugador a Ismael Tauler, pare de l'expalista del CTT CER l'Escala, Norbert Tauler. L'equip continua a la primera posició.
En tennis, finalment, a causa de la pluja, l'Absolut no va poder jugar el seu partit a les pistes del CN Olot.
I una de les últimes notícies de futbol és que l'infantil ja sap contra qui s'enfrontarà a la fase de classificació del MIC. Els rivals: Fut central Los Àngeles americà, Wakatake japonès i l'eslovac NK Radomlje.