L'Oficina de Turisme ha participat en unes jornades sobre turisme mariner a Bilbao, on ha pogut conèixer de primera mà com treballen al País Basc el patrimoni marítim i pesquer. Una trobada que ha servit per compartir experiències, intercanviar idees i establir llaços d'unió entre els dos territoris.
L'Oficina de Turisme de l'Escala va participar la setmana passada en unes jornades de treball sobre turisme mariner a Bilbao. Del 10 al 13 de febrer, tècnics de turisme de diferents municipis de les comarques gironines van desplaçar-se a Bilbao per compartir experiències i línies de treball amb els seus anàlegs al País Basc. El turisme cultural, el patrimoni mariner i la natura com a ham turístic van ser els punts principals de la trobada, que va servir per establir llaços d'unió entre els dos territoris i intercanviar idees i models de gestió turística. Carme Formatjé és la tècnica de turisme de l'Ajuntament de l'Escala.
Al llarg de les jornades, a més de les reunions de treball, els tècnics de turisme gironins van poder visitar diferents espais museístics del País Basc per veure com treballen el patrimoni mariner.