Publicitat
Publicitat

L'Institut del Pedró celebra la jornada de portes obertes

L'IES El Pedró obre les portes a les famílies que trepitjaran les aules per primer cop el curs vinent. Una jornada de portes obertes marcada també per les obres encara aturades i una previsió de ratios semblant a la del curs actual. 

Les famílies dels nens i nenes que l'any vinent començaran els estudis de secundària han pogut veure per primer cop les aules i els espais de l'Institut del Pedró. Futurs alumnes de l'Escala, però també dels pobles del voltant com Viladamat i Camallera que estudiaran a les aules del centre escalenc. La direcció i diversos mestres de l'institut van oferir una xerrada de presentació als pares, mares i futurs alumnes i després una visita als espais i aules del centre. 

La previsió de la conselleria d'educació marca en 4 grups els alumnes de primer d'ESO per l'inici del pròxim curs a l'institut. Una ràtio molt semblant al curs actual, que es tradueix una màxima ocupació

La jornada  també va estar marcada per la situació d'obres a diferents espais del centre, uns treballs que segueixen aturats i que dificulten el dia a dia del curs actual. La direcció de l'IES El Pedró segueix reclamant la solució immediata d'aquesta situació.  

La preinscripció pels nous alumnes d'ESO s'obrirà el 14 de març i tancarà el dia 26. Les pròximes setmanes seran els alumnes de sisè de primària qui tindran el seu primer contacte amb l'IES el Pedró.  

Comentaris de l'àudio



© 2025 radiolescala.cat - Avís legal - Contactar