Publicitat
Publicitat

Derbi gironí de tennis taula i finals pel FC l'Escala

El CTT CER l'Escala afronta aquesta tarda a casa un autèntic partidàs contra l'Olot. L'equip presentarà el millor trident format per Chih-Wei Yeh, Par Gerell i Iker González. També importants les finals del primer i segon equip de futbol. El primer rep el Badalona amb l'objectiu de retrobar-se amb la victòria i el segon té ganes de prendre-li el liderat al Base Roses.

La jornada comença amb un autèntic partidàs de tennis taula aquesta tarda a partir de dos quarts de set a la sala polivalent. El CER l'Escala rep l'Olot. Serà el quart derbi gironí de la història, el segon a l'Escala. Els escalencs, que van perdre 4 a 0 a terres olotines, faran l'equip més fort possible.

González intueix quins serien els tres palistes de l'Olot que jugaran avui a l'Escala.

Es tracta d'un partit molt important. L'Escala és desè amb nou punts, té dos punts de marge respecte al descens i tres punts menys respecte als olotins.

En futbol, dues finals aquest diumenge al Nou Miramar. El primer equip rep diumenge a dos quarts d'una el Badalona, un partit que serà retransmès en directe per la Xarxa de Comunicació Local. Els de Raul Paje són quinzens amb 21 punts, els badalonins són vuitens amb 27 punts. Ambdós equips van empatar a 0 en el duel de la primera volta. Cal destacar que el Badalona arribava a la cita havent guanyat els tres últims partits. 

I pel que fa a amb el segon equip, els de Salam afrontaran el partidàs de la jornada al grup 1 de la Tercera Catalana. Passarà per l'Escala el líder de la categoria Base Roses, que té tres punts més que els anxovers. A la primera volta, 1 a 0. Els rosincs marcaven al 87.

I en bàsquet, els sèniors masculí i femení jugaran demà dissabte a la pista del Sant Julià de Ramís. Els blaus, que tindran el partit a les 6, buscaran mantenir el liderat en cas que assoleixin la cinquena victòria seguida.

I el femení, tot seguit, a tres quarts de vuit, intentaran allargar el bon moment que viu l'equip de Joel Obrer. Venen d'una gran victòria contra el Salt.

I tancarem amb atletisme. Estel Pons competirà al campionat d'Espanya sub-23 en llançament de pes a pista coberta després d'haver competit als catalans. 

Comentaris de l'àudio



© 2025 radiolescala.cat - Avís legal - Contactar