Publicitat
Publicitat

Eva Trias es postula per encapçalar una llista a les municipals

Es presenta a Girona el partit Valents, que vol aglutinar tots els constitucionalistes catalans. La lidera l'escalenca Eva Trias que es postula, ja des d'ara, com a candidata a l'Escala per les municipals de l'any vinent. 

Eva Trias, que havia encapçalat una candidatura independent a les municipals de 2017 que finalment no va acabar presentant-se i que va ser posteriorment número 2 del Partit Popular a Girona en les autonòmiques del febrer de 2021, s'implica ara al partit de nova creació batejat com a "Valents", una formació presidida per Eva Parera i amb Eric Castel, ex regidor del PP a la ciutat de Girona i ex diputat per Ciutadans al Parlament, com a responsable d'organització.

L'embrió del partit Valents va ser, el novembre passat, el manifest constitucionalista, presentat el novembre passat amb avals de gent provinent de partits com Ciutadans o Partit Popular, entre d'altres, amb voluntat d'aglutinar el volt dels catalans constitucionalistes que no se senten representats per les formacions actuals. Eva Trias n'és la cara visible en l'àmbit gironí.

Eva Trias és gerent del càmping Ïlla Mateua de l'Escala, va encapçalar una candidatura independent que volia entrar a l'Ajuntament de l'Escala, tot i que finalment no va arribar a presentar-se. Ara, explica sense embuts que vol encapçalar una candidatura de Valents a l'Escala per a les municipals de l'any vinent.

Comentaris de l'àudio



© 2025 radiolescala.cat - Avís legal - Contactar