El grup municipal d'En Comú Podem creu que l'Ajuntament de l'Escala ha de re-configurar el pressupost de 2020 tot preveient la crisi econòmica i social derivada del COVID 19. Així ho ha explicat el seu Portaveu Albert Pons.
Segons explica el portaveu a l'Escala d'En Comú Podem la situació post crisi sanitària serà complicada per moltes famílies, per un estiu que es preveu molt pobre i per tant amb una disminució d'ingressos important.D'aquí que es demana refer el pressupost municipal tot preveient que serà necessari ajudar els més vulnerables.
Albert Pons explica que Serveis Socials haurà de canviar el seu rol, passant d'oferir ajuts a casos particulars a centrar-se en garantir una cobertura universal, un objectiu pel qual creu que l'Escala només té recursos per dos anys.