El tercer trimestre escolar començaconfinat com va acabar el segon i amb la consigna d'arribar online a tots els alumnes. El departament hi ajuda facilitant les eines a aquelles famílies amb més dificultats.
L'allargament de l'estat d'alarma i el confinament de la població estan fent que l'activitat lectiva passi per les connexions online. Ara ja de forma més pautada i organitzada que en les primeres setmanes d'aquesta situació excepcional. Tant a l'Institut com a les escoles la dinàmica passa per les tasques encarregades a través de correu electrònic o whatsapp i sempre intentant mantenir el contacte regular entre tutors i alumnes. Això és una dificultat afegida perquè a banda de no tenir contacte directe, s'ha de comptar també amb el fet que hi ha famílies que no disposen d'ordinador o connexió a internet a casa. Aquesta és la prioritat que s'ha marcat el departament d'Ensenyament i així es treballa en tots els centres tant de primària com de secundària.
Perquè cap alumne quedi despenjat de la dinàmica de treball per manca d'equips, el departament d'Ensenyament ha fet un conveni amb Telefónica per tal de connectar aquelles llars que no tenen internet i les escoles cediran temporalment els ordinadors portàtils que aquests dies estan aturats a les aules, prioritzant sobretot els alumnes d'últim curs, els que l'any vinent els tocarà anar a l'Institut.
Altra cosa és la llar d'infants Ballmanetes, on, malgrat el confinament, les educadores intenten mantenir el contacte amb els petits a través de vídeos. Una tasca molt gratificant, expliquen, que ha tingut retorn també en forma de vídeo on A l'Institut El Pedró, JAVIel 3r trimestre comença amb dificultats afegides degut al confinament. Per això la prioritat ara és que tots els alumnes tinguin accés a la informació per poder fer les tasques acadèmiques encarregades.
{{és per aquest motiu que lluitem amb el departament